Sunday, December 7, 2008

Percutian di Bandung

Alhamdulillah ini merupakan kali kedua aku berpeluang berkunjung ke Bandung, Indonesia tanggal 25-28 Oktober 2008....kirannya merangkap sambutan birthday aku yang ke-30++ tanggal 27 Oktober 2008.Ini kira kali kedua juga aku sambut birthday aku kat sana. Sebab pada tahun lepas pun aku sambut kat sana juga. Hehehehe......

Pic ni aku ambil semasa di lobby hotel semasa menginap di Bandung...cantik lukisan tu...konon-konon nak tiru gayanya... hehehehe

Antara hidangan makan tengahari...mmmm not bad...tapi sambal tu memang sedap.



Ini lah kali pertama aku makan pisang keju....sedap gak. hehehehe. Waktu ni pulak aku tengah lapaq.....

Makan malam di salah sebuah restoran kat atas bukit....best sebab boleh nampak pemandangan pekan Bandung.






Aksi-aksi sekitar Gunung Berapi Tangkuban Perahu.....


Memetik buah Strawbery dalam perjalanan pulang dari melawat Gunung Berapi Tangkuban Perahu ke factory outlet untuk shopping.....hehehehe.Itulah aktiviti yang paling best dan paling lama masa kat sana...shopping...shopping...shopping


No comments: